Sabtu, 12 April 2014

MH370 : Sumber terbaru dari Agensi Perisikan Russia - FSB

PENUMPANG MH370 MASIH HIDUP - Agensi perisikan Russia FSB



     Sumber dalam perkhidmatan rahsia FSB negara berkata, pesawat itu telah dirampas dan terbang berdekatan dengan sempadan Pakistan.
Boeing 777 telah hilang sejak 8 Mac dan ia berfikir kotak hitam yang memegang rahsia penerbangan mungkin telah kehabisan bateri .Terdapat 239 orang di atas kapal pesawat Malaysia Airlines, yang terbang dari Kuala Lumpur ke Beijing.Sumber itu memberitahu sebuah akhbar Rusia: Semua penumpang masih hidup , mereka telah dibahagikan kepada tujuh kumpulan dan hidup di pondok lumpur dengan hampir tidak ada makanan, "melaporkan Matahari.Laporan itu menambah bahawa 20 penumpang yang Asia " pakar" telah diseludup ke kubu di Pakistan.Pencari mencari pesawat yang hilang telah menemui isyarat baru sejajar dengan yang dipancarkan oleh kotak hitam di Lautan selatan India.

OCEAN SHIELD

Mereka telah mencari bangkai untuk lebih sebulan dan baru-baru ini " ping " yang dipancarkan oleh kotak hitam telah menerajui terbaik setakat ini.Bateri kotak hitam ' biasanya kehabisan bateri sebulan selepas kemalangan.Angus Houston , ketua agensi bersama menyelaras carian, berkata bahawa tentera laut Australia Lautan Shield meningkat dua isyarat.Beliau menambah: "Saya sekarang yakin bahawa kita akan dapati pesawat, atau apa yang tinggal pesawat, di masa akan datang tidak -terlalu -jauh - tetapi kita tidak menemui lagi, kerana ini adalah perniagaan yang sangat mencabar. "Itu yang Australia meningkat isyarat lain awal minggu ini. Tetapi pencari China juga dikesan " ping " - 345 batu jauhnya.
Pencarian Malaysia Airlines MH370 penerbangan telah mengambil hampir sebulan
Kehilangan Malaysia Airlines Penerbangan 370 dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Beijing telah mencetuskan salah satu misteri terbesar penerbangan itu.Carian telah beralih dari perairan Vietnam, ke Selat Melaka dan kemudian ke perairan di Lautan Hindi di selatan sebagai data dari radar dan satelit telah dianalisis .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan